عکس های فوتبالی

مدیرعامل بورسیا دورتموند اذعان کرده است که باشگاه باید بدون ارلینگ هالند در تابستان برنامه ریزی برای زندگی خود را آغاز کند.

عکس فوتبالی:از ماه ژوئن، یک بند در قرارداد او به این معنی است که او تنها با 64 میلیون پوند در دسترس خواهد بود.برای ادامه مطلب با سایت عکس های فوتبالی همراه باشید.

 احتمالاً یک جنگ پیشنهادی بین بزرگترین باشگاه های اروپا آغاز می شود، با یواخیم هانس واتزکه، رئیس دورتموند، این امر برای آنها “دشوار” خواهد بود. برای حفظ دارایی ارزشمند خود.

جیمی کاراگر از لیورپول خواسته است تا جود بلینگهام ستاره بوروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد.

هافبک 18 ساله انگلیس در تابستان امسال به قرمزها پیوند خورده است.

از کاراگر در یک پرسش و پاسخ در توییتر پرسیده شد که او دوست دارد لیورپول در پنجره نقل و انتقالات ژانویه چه کسی را به خدمت بگیرد.

و او پاسخ داد: “جود بلینگهام و پنجره تابستانی برای من خوب است!”

منچسترسیتی مطمئن است که رحیم استرلینگ قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا خواهد کرد.

ستاره انگلیسی پس از اینکه زیر نظر پپ گواردیولا مورد توجه قرار نگرفت، با جدایی از لیگ برتر پیوند خورده است.

با این حال، با افزایش زمان بازی اخیراً به نظر می رسد که او می تواند وسوسه شود که پس از هماهنگی با رئیس در ورزشگاه اتحاد بماند.

میکل آرتتا پس از اصرار او به “به حداکثر رساندن” هر پنجره نقل و انتقالاتی به آرسنال در این ماه اشاره کرد.

پس از صرف هزینه‌های کلان در تابستان برای جذب بازیکنانی مانند بن وایت، مارتین اودگارد و آرون رمزدیل، انتظار نمی‌رفت باشگاه شمال لندن در ژانویه خیلی شلوغ باشد اما آرتتا می‌گوید که آن‌ها در میان پیوندهایی با فیورنتینا با رتبه بالا آماده تجارت هستند. دوسان ولاوویچ مهاجم.

استادیوم آرتمیو فرانچی، فلورانس، ایتالیا – 2021/11/21: دوسان ولاوویچ از ACF فیورنتینا پس از به ثمر رساندن گل 3-0 در جریان بازی فوتبال سری A 2021/2022 بین ACF Fiorentina و AC میلان جشن می گیرد. فیورنتینا با نتیجه 4-3 مقابل میلان پیروز شد. (عکس از آندریا استاکولی/Insidefoto/LightRocket از طریق گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید