عکس های فوتبالی

پلیس تحقیقاتی را در مورد توهین نژادپرستانه به اشلی کول، ستاره سابق تیم ملی انگلیس در دیدار روز جمعه سوئیندون مقابل منچسترسیتی در جام حذفی آغاز کرده است.

عکس فوتبالی:سویندون از مدافع سابق آرسنال و چلسی که در پوشش خبری شکست 4-1 تیم لیگ دو در کانتی گراوند به عنوان کارشناس برای ITV کار می کرد، عذرخواهی کرده است.برای ادامه مطلب با سایت عکس های فوتبالی همراه باشید.

جادوی جام حذفی در روز شنبه به طور کامل به نمایش گذاشته شد و کیدرمینستر هریرز و بورهام وود به طور باورنکردنی در دور سوم خود پیروز شدند.

آنها چطور این کار را کردند؟ خب، کیدرمینستر، که در لیگ ملی شمال بازی می کند، از پشت به تیم چمپیونشیپ ردینگ در ورزشگاه آگبورو 2-1 رفت.

یک پیروزی فوق العاده برای بورهام وود، که ارزش بیشتری برای برد داشت.دون ها که در تجسم قبلی خود با شکست دادن لیورپول در فینال سال 1988 احتمالاً بزرگترین ناراحتی آنها را به وجود آوردند، برای یک بار خود را در انتهای اشتباه یک شگفتی جام دیدند.
بعدازظهر خاطره انگیزی برای وود و مدیر آنها لوک گارارد بود، که به عنوان بازیکن بیش از 100 بازی برای ویمبلدون انجام داد و به آنها کمک کرد تا دو صعود کنند، زیرا در نهایت باشگاه قدیمی خود را از مسابقات کنار گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید