عکس های فوتبالی

خرید کیران تریپیه شروع خوبی در پنجره نقل و انتقالات برای نیوکاسل است، اما آنها باید سریع عمل کنند.

عکس فوتبالی:این دیدگاه گابی آگبونلاهور است که معتقد است خروج تحقیر آمیز آنها از جام حذفی به دست کمبریج یونایتد نشان می دهد که آنها باید مهاجم دیگری را با توجه به دوری کالوم ویلسون برای دو ماه آینده جذب کنند.برای ادامه مطلب با سایت عکس های فوتبالی همراه باشید.

نیوکاسل با وجود داشتن 23 شوت که 9 شوت آن در چارچوب بود، نتوانست در برابر حریف خود در لیگ یک به گل برسد.

و مصدومیت ساق پای ویلسون به این معنی است که رسیدن به گل ها در تلاش برای ماندن در لیگ برتر بسیار دشوار است.

آگبونلاهور در گیم دی: حکم شما گفت: «این زمان نگران کننده ای برای نیوکاسل است. آنها 23 شوت زدند اما هیچ گلی مقابل یک تیم لیگ یک نداشتند.

کالوم ویلسون به مدت دو ماه از میادین دور است، این هشت بازی در لیگ برتر است… یک برد در 28 بازی برای نیوکاسل، اگر من طرفدار نیوکاسل باشم، بسیار نگران هستم.

آوردن تریپیه اشکالی ندارد، اما او فقط می تواند سانترهایی را به بازیکنانی ارائه دهد که می توانند آن را در پشت دروازه قرار دهند. 23 شوت و بدون گل فقط نشان می دهد که آنها باید جایگزین کالوم ویلسون شوند.

آنها نمی توانند صبر کنند تا او برگردد و 9 یا 10 بازی دیگر باقی مانده است، آنها باید هر چه زودتر یک مهاجم را وارد زمین کنند.

مشخص است که آماندا استاویلی مالکان سرخابی ها و همسرش مهرداد قدوسی و همچنین یاسر الرمیان رئیس هیئت مدیره پس از آن به رختکن رفتند تا با بازیکنان و کادر مربیگری صحبت کنند.

مدیر Eddie Howe می‌گوید که آنها پیام‌های حمایتی را ارسال کرده‌اند که مورد استقبال تیم قرار گرفت، با این حال، Agbonlahor معتقد است که گفتگو بسیار بسیار متفاوت پیش رفت.

دیدگاهتان را بنویسید