عکس های فوتبالی

تیم راجرز برای جذب بازیکنان تلاش می کند

سفر روز سه‌شنبه لستر به اورتون پس از اینکه روباه‌ها با موفقیت به لیگ برتر درخواست کردند برای تغییر زمان بازی به دلیل کمبود بازیکن به تعویق افتاد.برای ادامه مطلب با سایت

عکس های فوتبالی همراه باشید.

علیرغم اینکه تیمی به اندازه کافی قوی بود که روز شنبه در دور سوم جام حذفی واتفورد را با نتیجه 4-1 شکست داد – رقابتی که قوانین متفاوتی در آن اعمال می شود – لستر گفت موارد کووید، مصدومیت و جام ملت های آفریقا آنها را کوتاه کرده است.

تیم راجرز برای جذب بازیکنان تلاش می کند
این درگیری قبلاً یک بار از 19 دسامبر به تعویق افتاده بود زیرا لستر افزایش موارد کووید را گزارش کرد.

هیئت مدیره لیگ برتر درخواست لستر سیتی را پذیرفت زیرا این باشگاه تعداد بازیکنان مورد نیاز برای بازی (13 بازیکن بیرون زمین و یک دروازه بان) را به دلیل موارد کووید-19، مصدومیت و بازیکنان در حال انجام وظیفه بین المللی در جام آفریقا ندارد. در بیانیه لیگ برتر آمده است.

این هیئت افزود: “هیئت مدیره توانست تصمیم خود را قبل از مسابقه اتخاذ کند تا به باشگاه های آسیب دیده و هواداران آنها شفافیت بخشد.”

روباه ها روز شنبه در جام حذفی انگلیس واتفورد را شکست دادند
لیگ برتر گفت که درخواست‌های تعویق را به صورت موردی و با در نظر گرفتن تعدادی از عوامل، از جمله توانایی یک باشگاه برای حضور در یک تیم، ارزیابی می‌کند. وضعیت، شدت و تأثیر احتمالی شیوع کووید-19 در باشگاه؛ و توانایی بازیکنان برای آماده شدن ایمن برای بازی و بازی کردن.

دیدگاهتان را بنویسید