عکس های فوتبالی

گرابن نمی توانست از دست بدهد

آرسنال در حالی از جام حذفی خارج شد که لوئیس گرابان تعویضی از روی نیمکت آمد تا ناتینگهام فارست را در پیروزی 1-0 مقابل غول های لیگ برتر به خانه برساند.برای ادامه مطلب با سایت عکس های فوتبالی همراه باشید.

15 دقیقه پس از ورود به زمین، گرابان با یک سانتر بسیار زیبا و دقایقی باقی مانده بود تا سیتی گراوند را به وجد بیاورد و تیمش را وارد دور چهارم کند.

این یک دیدار سخت در سیتی گراوند بود
ادی نکتیا، که آینده اش با انقضای قراردادش در تابستان آینده حل نشده باقی می ماند، با 30 دقیقه بازی، تلاش های شدیدی را برای نزدیک ترین شانس توپچی ها در این مسابقه انجام داد.

نونو تاوارس در جناح چپ بازی سختی داشت و میکل آرتتا تصمیم گرفت او را به کایران تیرنی بیاورد.

این بازیکن پرتغالی مصدومی نداشت و به وضوح از این تصمیم عصبانی بود و در حالی که راه را برای اسکاتلندی باز می کرد، کره های خود را به زمین کوبید.

طرفین با شایستگی به میدان رفتند و موقعیت های کمی برای هر دو طرف وجود داشت.

گرابن در اواخر پیروزی برای فارست را قطعی کرد
برنان جانسون در مدت کوتاهی پس از استراحت، بهترین فرصت مسابقه را داشت، زیرا او تلاشی کم را به سمت Bernd Leno زد که به خوبی موفق شد و سیو کند.

بازی در نیمه دوم جان گرفت و نکتیا باید گل اول را برای آرسنال می گرفت، زمانی که بوکایو ساکا از ارسال فوق العاده اینچ عبور کرد تا ضربه سر خود را کاملا اشتباه کند.

جیمز گارنر ضربه آزاد کرلینگ فوق العاده ای را به سمت دروازه زد اما لنو به خوبی مهار شد، اما ناتینگهام فارست از اینکه چند ثانیه بعد از انتقال جک کولبک به داخل محوطه جریمه از سوی ناتینگهام فارست ناراحت می شود ناراحت می شود.

اما میزبان گل شایسته خود را دیر به ثمر رساند، زمانی که گرابان برنده را به خانه زد تا آخرین شکست را در یک آخر هفته شوکه کننده در قدیمی ترین رقابت فوتبال رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید