عکس های فوتبالی

دیگن از زمان شکست 4-1 مقابل لیورپول در 1 دسامبر برای اورتون بازی نکرده است و به نظر می رسد به ویلا پارک برود.

استون ویلا در حال مذاکره با اورتون برای لوکاس دیگن است زیرا این باشگاه به دنبال جذب دومین خرید خود در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است.برای ادامه با سایت عکس های فوتبالی همراه باشید.

انتظار نمی رود شرایط شخصی این بازیکن فرانسوی مشکلی ایجاد کند و انتظار می رود مبلغی برای دیگن برای تیم استیون جرارد حدود 25 میلیون پوند هزینه داشته باشد.

جدایی از گودیسون پارک همیشه در این پنجره محتمل بود، پس از تایید رافا بنیتز مبنی بر اینکه می‌خواهد به دنبال اختلاف با سرمربی سابق لیورپول برود.

انتقال این بازیکن 28 ساله برای ویا بسیار عالی است، که پس از جذب فیلیپه کوتینیو، بازیساز بارسلونا، دوباره جاه طلبی خود را در بازار نقل و انتقالات نشان می دهد.

دیگن هنوز با باشگاه تمرین می کند اما روزهای او در مرسی ساید به پایان رسیده است.

گزارش ها حاکی از آن است که چلسی پس از مصدومیت بن چیلول، علاقه زیادی به جذب مدافع چپ داشت که قرار است او را تا پایان فصل از میادین دور نگه دارد.

نیوکاسل همچنین به دنبال یک مدافع چپ است، زیرا آنها به دنبال اجتناب از سقوط از لیگ برتر هستند.

دیگن از زمان امضای قرارداد با اورتون از بارسا در آگوست 2018، 127 بار برای این باشگاه بازی کرده و یکی از ثابت‌ترین مدافعان چپ لیگ بوده است.

تنها سوالی که باقی می ماند این است که چه اتفاقی می تواند برای مدافع چپ فعلی ویلا، مت تارگت بیفتد که به نظر می رسد رقابت جدی برای جایگاه خود داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید