عکس های فوتبالی

کیسی مکیتر (وسط) یکی از بازیکنان متعدد آکادمی بود که توسط برندان راجرز به خدمت گرفته شد.

لسترسیتی ممکن است از لیگ برتر بخواهد که بازی خود مقابل اورتون را در حالی که تنها 9 بازیکن تیم اصلی در دسترس هستند به تعویق بیاندازد.برای ادامه مطلب با سایت عکس های فوتبالی همراه باشید.

در مقابل هورنتز، دارندگان جام حذفی 8 بازیکن تیم اصلی خارج از زمین را در ترکیب اولیه داشتند که کاپیتان باشگاه، کاسپر اشمایکل، تنها چهره شناخته شده بزرگسالان روی نیمکت تعویضی بود.

طبق قوانین لیگ برتر، برای اینکه یک بازی به تعویق بیفتد، یک باشگاه باید کمتر از 13 بازیکن خارج از زمین از تیم بزرگسالان داشته باشد.

دلیل اینکه بازی آنها در جام حذفی توانست به پیش برود به دلیل قوانین این رقابت بود که بدون توجه به تعداد بازیکنان جوان، یک یازده پایه را به میدان بگذارند تا بازی پیش برود.

اگرچه مشکلاتی وجود دارد زیرا جوانانی که در ورزشگاه کینگ پاور شروع کردند، شامل لوئیس برانت، وانیا مادیوادوا، و ویل آلوز، بازیکنان واجد شرایط تیم اول محسوب می شوند.

چودوری که معمولاً در هافبک دفاعی بازی می کند باید در دفاع میانی مقابل واتفورد بازی می کرد.
با این اوصاف، با توجه به بحث برانگیز بودن موضوع صلاحیت بازیکنان جوان، لیگ برتر به باشگاه‌ها اعلام کرده است که بازیکنان حاضر در جام حذفی از لحاظ شدن به عنوان بازیکن اصلی معاف خواهند بود.

لستر اخیرا مجبور شد بازی خود مقابل نوریچ سیتی را لغو کند.

در حالی که اکثر مسابقات به دلیل موارد ابتلا به کووید لغو شده اند، این وضعیت برای روباه هایی نیست که تعداد زیادی مصدومیت دارند و برخی از بازیکنان به دلیل بیماری و برخی دیگر در جام ملت های آفریقا حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید